Szkolenie w Hotelu Świętokrzyski Dwór w Nowej Słupi (22 marca 2013 r.)

Wpisany przez Administrator poniedziałek, 25 marca 2013 01:00

22 marca 2013 roku (piątek) w hotelu Świętokrzyski Dwór w Nowej Słupi obyło się szkolenie dotyczące benchmarkingu z wykorzystaniem interaktywnych form wymiany informacji (prowadzone w ramach zadania: „Benchmarking dobrych praktyk w zakresie obsługi klienta w JST”). W szkoleniu tym uczestniczyli pracownicy Urzędu Gminy Nowa Słupia a prowadził je dr. Antoni Bartosz.

(fotografie ze szkolenia można obejrzeć w zakładce: „Galeria zdjęć”)

 

Szkolenie w Sandomierzu dla powiatu Kazimierza Wielka (15 marca 2013 r.)

Wpisany przez Administrator poniedziałek, 18 marca 2013 01:00

Dnia 15 marca 2013 r. Pracownicy Starostwa Powiatowego w Kazimierzy Wielkiej uczestniczyli w szkoleniu dotyczÄ…cym benchmarkingu z wykorzystaniem interaktywnych form wymiany informacji.  Szkolenie to odbyÅ‚o siÄ™ w Sandomierzu a prowadziÅ‚ je dr. Antoni Bartosz.

(fotografie ze szkolenia można obejrzeć w zakładce: „Galeria zdjęć”)

 

 

   

Szkolenie w Wodzisławiu (22 Lutego 2013 r.)

Wpisany przez Administrator poniedziałek, 25 lutego 2013 01:00

Dnia 22 lutego bieżącego roku w Wodzisławiu odbyło się szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy Wodzisław zorganizowane w ramach zadania „Benchmarking dobrych praktyk w zakresie obsługi klienta w JST”.

Szkolenie prowadziÅ‚ dr Antoni Bartosz - znany mediewista, doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Paris IV na Sorbonie, literaturoznawca, tÅ‚umacz. 1989-2003 – pracownik naukowy UJ. 1999-2001 – koordynator programów Stowarzyszenia Willa Decjusza w Krakowie (nagroda Fundacji POLCUL 2001). 2001-2007 – dyrektor MaÅ‚opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (MIK). Od stycznia 2008 – dyrektor Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie (MEK). Konkurs wygraÅ‚ przedstawiajÄ…c program „Moje muzeum – muzeum o mnie”. EtnografiÄ™ rozumie jako uważne spojrzenie na codzienność oraz myÅ›lenie o czÅ‚owieku wolne od schematów.  Uwielbia rozmowÄ™, góry, czytanie. Podziwia grÄ™ Barcelony w Å›rodku pola.

(fotografie ze szkolenia można obejrzeć w zakÅ‚adce: „Galeria zdjęć”) 

   

Badanie zadowolenia klientów - kolejny etap

Wpisany przez Administrator sobota, 01 grudnia 2012 15:48

W dniach od 7 do 26 listopada przeprowadziliśmy kolejny etap badania zadowolenia klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Zogniskowane wywiady grupowe (fokusy) to element pogłębienia wiedzy i informacji pozyskanych z badań kwestionariuszowych. Dane uzyskane z ankiet są zwykle zbyt „suche”, by na ich podstawie decydować o zmianach lub chociażby zrozumieć postawy klientów i pracowników. Dlatego badania fokusowe pogłębiają zdobyte informacje, uzupełniają je o treść , próbują zinterpretować wyniki procentowe i nadają pomiarowi bardziej ludzkiego wymiaru. Samo badania fokusowe polega na wywiadzie grupowym, gdzie od 6 do 10 osób dyskutuje o kilku ważnych tematach. Nad utrzymaniem dyskusji w meritum czuwa moderator, który posługuje się wcześniej przygotowanym scenariuszem. Fenomen fokusów polega na uruchomieniu w trakcie wywiadu procesów grupowych, gdzie w dyskusji (czasami dość burzliwej) pozyskuje się nie tylko informacje, ale ładunek emocjonalny i nastawienie do tematu rozmowy. Analizie poddaje się, oprócz samych wypowiedzi, również gesty, ton głosu, grymasy i dopowiedzenia. Dlatego prowadzenie i interpretacja wyników fokusów wymaga dużego doświadczenia i specyficznych umiejętności.

W każdym z JST biorÄ…cym udziaÅ‚ w projekcie przeprowadzono po 2 wywiady fokusowe - jeden z pracownikami i jeden z klientami. Wywiady trwaÅ‚y zwykle okoÅ‚o godziny i dostarczyÅ‚y wielu interesujÄ…cych informacji. Wyniki analizy tych danych zostanÄ… przestawione Kierownictwu urzÄ™dów w pierwszej poÅ‚owie grudnia. 

   

Strona 6 z 8

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna > ostatnia >>

Realizatorzy

zpp tarcza made tarcza

Newsletter




Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to

Więcej informacji